недеља, 22. јул 2012.

Moje prve 3D fotografije Beograda

Moje prve 3D snimke Beograda napravio sam vrelog jula 2012g. u ulici Kneza Mihaila. Nakon operacije na VMA koja je na moju sreću bila uspešna, moj prijatelj Srećko iz Šapca proveo me je kroz Beograd.Još iscrpljen od hiruške intervencije i nagle promene temperature u sredini gde sam duže boravio, nisam mogao da odolim  da sa foto aparatom mog prijatelja ,ne napravim seriju snimaka.Tema mi je bila fasade u ulici Kneza Mihajla koje ću svakako još snimiti kasnije, nakon oporavka. Snimajući po dva snimka istog prostora, sa pomakom aparata po horizontali za oko 6 cm. izbegavao sam brojne prolaznike sa ulice, podižući aparat ka nebu.Sledećom prilikom ponoviću snimke sa svojim 3D foto aparatom .Moram priznati da mi je ovo snimanje bilo najteže do sada s obzirom na trenutno zdravstveno stanje, što bi se reklo ,, Srce hoće , al duša klokoće,,.

Нема коментара:

Постави коментар